merhaba arkadaşlar, acaba sizde benim gibi misiniz? geceleri o kadar kötü oluyorum ki kasılmalar ,bel ve sırt ağrıları,alt bölgemde baskı,sancılar ama sabah olunca hiç bişeyim kalmıyor .Geceleri neredeyse dogurucam gibi hissediyorum.Nasıl ayırt edicem doğum sancısından..