ysmnkrc Kızlar adetime 1 gün var ve bikaç gündür ovulasyon testlerim git gide koyulaşıyor (alttan yukarı) sebebi ne olabilir acaba adet olacağım için mi yoksa bir gün kala tekrar yumurtlama olması mümkün mü yardımınıza ihtiyacım var
aybarsaybuke ysmnkrc iki seçenek var ya yumurtluyosun ki bence bu biraz dusuk bir seçenek. İkinci seçenek ise hamile olabilirsin hormonlar yükseldiği için ovulasyondada yükseliyor. Gebelik testi yaparak netleştirebikirsin. Aklında soru işareti kalacağına.
Merveclnk ysmnkrc gebe olma ihtimaliniz olabilir erken gebelik testi yapın onda çıkar varsa büyük ihtimal ben de böyleydim kesin sonuçlu 1 dkda cikan testler var ondan alin mutlaka 🙂
Gzmklncc ysmnkrc yarını bekleyin adet olmazsanız bir gün sonra kan verin bence inşallah gönlünüze göre olur 🌸
ysmnkrc Tbsra95 yok canım çıkmadı aynı markanın yaptım hem de normalde 21 kasımda da yumurtlama oldu benim
igvescarim ysmnkrc bende böyle öğrendim dedim ya yumurtluyorum ama imkansız adetim geldi yada hamileyim dedim normal test yaptım çıkmadı erken gebelik testi yaptım çıktı meğersem hamileymişim darısı size inşallah 🤲🏻🤍 hatta uzun süre de normal testte çıkmadı meraktan deniyordum 😂
ysmnkrc igvescarim ne kadar sonra yaptın canım gebelik testini kaç gün vardı adetine ya da yumurtlamadan kaç gün sonra :)