Duyulurum Merhabalar. Son adet tarihine göre 7+2 haftada doktor randevum var. Sizce kalp atışı duyulur mu? Bu tarih erkense biraz daha ileri tarihe ertelemeyi düşünüyorum.
melikeyldz_05 Duyulurum bende 5+2 olduk dün gittim bende keseyi gördüm iki hafta SONRA kalp atışını duymaya gidicm İnşallah 7+2 de
Ay-5k Bizde şuan 7+5 olduk haftaya perşembe randevumuz var Rabbimin izni ile kalp atışlarını duyacağız çok heyecanlıyım isteyen herkese nasip olur inşallah
Ay-5k Bizde şuan 7+5 olduk haftaya perşembe randevumuz var Rabbimin izni ile kalp atışlarını duyacağız çok heyecanlıyım isteyen herkese nasip olur inşallah