bademlikurabiye_ Kadriye0600 bizim geceleri çok fena oluyor sancı ,kasılma,ağrı hepsi oluyor ama sabah bir bakmışsın hiç biseyim yok yanlış alarm diyorum o yüzden 😂
Ayse_Nuryusuf01 38+0 en ufak bir belirti bile yok sancı,su , Nişan hiçbir şey yok evde her gün egzersizler yapıyorum hurma ananas ılık duş hepsini yapıyorum ama bizim kızın yeri rahat gelmeyi düşünmüyor galiba 😅😅😅
mavimsiiii Ayse_Nuryusuf01 sanırım bu senenin kız bebişleri gelmek istemiyor 🤣🤣🤣 bu geç kalanlar hep kız bebiş bizim 41 gidiyor tık yok
MerveYagiz bademlikurabiye_ bendede durum aynı bi dün çok sancım vardı gün içinde😂 gece dayanamadım hastaneye gittim hiç birşey çıkmadı😂bu günde iyiyim 😬 38+3
Asdas123123 39+3 olduk bizim kızda da belirti yok bolca bel ağrısı ve rahim üstü kasılmalar var o kadar
Tugcender Kadriye0600 38+6 dan selam diyerekten kasılma sancı nişan ne varsa sırayla yaşadım gece de kanama şikayetiyle hastanede yattım ama yine gelmeye niyeti yok senenin sadece kızceleri değil bazı paşaları da gelmemekten yana