Drycnylmn Bebeğim 6 haftalık ama henüz kalp atışını duyamadık kese içersinde gözükmüyor. 6 hafta Sonrada kese içersinde bebeği gözüken var mı kalp atışını duyan anneler,çok üzülüyorum.
Gebebiri Drycnylmn ben de 6. Haftada gitmiştim ilk sadece keseyi görmüştük tekrar 10. Haftada gittim bebişi ve kalp atışını gördük endişelenmeyin geç döllenme falan olunca hemen görünmeyebiliyor bizimki öyleydi şimdi 37+4 olduk bile 🌸
Kadriye28 Drycnylmn kız üzülme bende 7+1 duycam haftaya 🐣🥹 bendede çok korkular Var Allah’a sığınıyorum
guzelanne01_ Drycnylmn 6+6 yken gittim sadece kese vardı bende endişelendim Ama tahmin ettim geç döllenme olduğunu 1 hafta sonra gittim doktora tahmin ettiğim gibi geç döllenme olmuş 8 haftalıkken gittiğim bebeğimin 6+4 olduğunu söyledi doktorum ve duydum kalp atışını
Prenses34_annesi Drycnylmn rabbim gönlüne göre versin inşallah cnm umudunu kaybetme bir doktorlada kalma basks doktoroda git bir
Drycnylmn Gebebiri hayırlısıyla inşallah bizde duyabiliriz.. Ben daha öncesinde tüp bebek tedavisi görüyordum ama transfer öncesi hamile olduğumu öğrendim o yüzden biraz daha fazla endişeliyim 🥹