Hacerrrcakmak oyyyy neler gelmiş başınıza çok üzüldüm gerçekten. Çok talihsizlikler yaşamışsınız geçmiş olsun çok. 😕
Şuan 3400 olduğu için o zaman bugünlerde doğmazsa benim için bir hafta bile geç oluyor sanırım çünkü çok hızlı kilo alıyor. Bu gidişle sezeryanı istemem tabi ben de. 3800 e kadar olur dedi ama ondan da korkuyorum açıkçası biraz.
Sizin kilosu ne kadar acaba şuan mesela?