kucukkalbimm Kızlar ben ilk doğumum norml doğum ama biraz panik atak oluştu sürekli korku var içimde şimdi internette gördüm epidural normal doğum yapan var mı araniz da
Fevehan kucukkalbimm bende epiduralle normal Doğum istiyorum ama bazıları sancıyı azalttığı için ıkınma hissinin azaldığını yazmış burada. Bilemedim acaba doğal halinemi bıraksam süreci diye düşündüm ama hala araştırmadayım. 🤷🏼♀️
kucukkalbimm Fevehan ay dimi boşuna kendimizi korktuyoruz ilk dogumumu 17 yaşında yaptım ve aslında acıya alisiyorsuniz süreç hızlı ilerliyor ama bir kere korkunca herhalde