Sererva Kızlar konudan bağımsız ama bu haftalarda vucudunuzda kolunuzda sırtınızda ayağınızda ağrı oluyo mu hiç ben tam 22+2 yim
prettywomann mre1630 imom omega kullanıyorum ben gayet güzel belki diğer markaların içeriğindeki şeyler yan etki yapıyordur
Eylembasakoc pamukprensesss sıvısı fazla olunca kötü mü oluyorki bizde 4 gün sonra bizimde ayrıntılı var bakalım inşallah bi sorun çıkmaz🫣
pamukprensesss Eylembasakoc inşallah güzel sonuçlar alırsınız. Ayrıntılı ultrasonda sıvısı yeterli haftası ile uyumlu yazıyordu ama doktor muayenesinde sıvı biraz fazla dedi. Şeker hastalığı belirtisi olabilir dedi bu da bebeğe sağlıksız kilo aldırıyormuş yani genel şeker hamilelikte riskli olduğu için bakalım biz de şeker yüklemesi yapacağız 2 hafta sonra
Eylembasakoc pamukprensesss ay hadi inş bişe çıkmaz sağ Salim alalım kucağımıza bebişleri🤗 benimki kız isim bulamıyoruz önerin varmı bu arada ☺️
pamukprensesss Eylembasakoc benimki de kız bizde daha karar veremiyoruz eşim genelde beğenmiyor 😂 Sare - hüma - Hümeyra - Minel- Eslem gibi isimleri beğeniyorum ama karar veremedik özellikle Minel ismi çok hoşuma gidiyor
pamukprensesss Eylembasakoc evet ya benimde tam içime sinen birşey yok çok zormuş isim seçmek bir ömür taşıyacak o isim karakterini bile etkileyecek
Gizemli Ben de decavit, ferrum kan ilacı ve d3 damla kullaniyorum. Bazen belim ağrıyor o zaman da magnezyum içiyorum.
Eylembasakoc pamukprensesss aynen öyle buluruz inşallah birde oğlum var benim adı Mert ona uygun bişe bulsam diyorum bazen oda yok öyle ☺️