fasulyem_1321 Kızlar selamlar biz 25+2 olduk bebek hareketlerını hissediyorum ama önceden yatınca aksamları cok daha fazla hissediyordum bu ara biraz az hissediyorum sabahları aksamları tek tük pıybpıt seklınde bir sorun yoktur degıl mıı
mre1630 fasulyem_1321 22.haftamdayım 3 gün hiç hissetmedim bugun hissettirdi sabah ama normal diyorlar bu haftalarda bilemedim 🤷🏼♀️
Zeynep_61_70 fasulyem_1321 normal canım korkma bende de öyleydi 27 hafdaya kadar öyle olması normalmiş bazen hissedikir bazen hissedikmez mi korkma ondan