kızım 2 aylıkken ilk sicramaya başladı kasları atıyordu yaklaşık 2 buçuk saat her 10 30 saniyede Antalya da profosore götürdük 1 yaşına girince eeg çekildi temiz cikti sicramasi devam edince 2 yasinda izmirde prosero goturduk tekrar eeg çekildi şükür temizdi doktor kas hareketi dedi şuan 3 buçuk yaşında hala devam ediyor ara ara hep sıçrıyor 20 saniyede bir bu sorunu yaşayan yada bilgisi olan varmı lütfen bana yazma