Kokoshine Kızlar 32. Haftadayız ve ben hala hastaneye karar veremedim,fiyatlar uçmuş,Dr iyi olsa hastane iyi olmuyo,hastane iyi olsa Dr olmuyor,istanbul Avrupa yakasında önerebileceğiniz hastane Dr varmıdır 🙏🙏
Deletedmom_27 Kokoshine KESINLIKLE HALISE YOLLI instadan takibe alip hemen randevu almani siddetle oneriyorum bal hocam
Tiiffany Kokoshine bende özel istiyordum sizin gibi begenenedim hiç biyeri Sonra kontrole devlete gittim memnun kaldım dogumumu devlette yaptım 1,5 sene önce, cok memnun kaldım sımdı yine aynı dr hastaneye gidiyorum yine orayı düşünüyorum. Beylikdüzü devlet hast odaları cok temiz ilgi alakalılar.özel hast olması gereken hersey var. Bikac arkadasım da basaksehir devlet hast yaptı bende muane gitmiştim orasıda ap ayrı güzel
Nasibe_34 Kokoshine ben İstanbul bagcilardaki medilife hastanesine gidiyom doktordanda hastanedende çok memnunum zaten gittiğim doktor daha öncede beni ameliyat etti
Kokoshine zilhan hastaneyle ilgili olumsuz yorumları okuyunca randevu aldığım halde vazgeçtim,inanılmaz aklım karıştı 🙈
asiyerz Ben Medipol mega üniversite hastanesi Dr Duygu Işıl Gencer’e gidiyorum. Şimdilik çok memnunum
Anush Dr. Tamer Sözen harika bi doktor. 7 sene önce ilk kızımda tavsiye üzerine gittim. iyi ki de gitmişim. ozamanlar 2016 da zeytinburnu Avrasya hospital daydı. aradan bunca sene geçmiş her sorumu bile sıkılmadan cvplar. şuan 2 ci bebeğim için yine gidiyorum. ama bu sefer hastane maalesef biraz fazla gücümüzü zorluyor. Ulus Liv hospital da şuan doktorumuz.
Kokoshine Pnarvrl 32. Hafta yarın bitecek inşallah,eski bir şeker hastası olduğum için bana yükleme yapılmıyor cnm
Nedbur Yesimmm93 muayenesi sigortalı 290 sigortasız 300 nst yi bilmiyorum benim daha zamanım gelmediği için ama doktor çok iyi tavsiye ederim