-asli42 Merhabalar 24 haftalık olduk artık Salı günü şeker taraması var sadece aç karna gidildiğini biliyorum bildiklerinizi yapmam gerekenleri paylaşabilir Misniz
Cey-cey -asli42 baska biseye gerek yok 11/12 den sonra bisey yemeyin yükleme bitene kadarda aç oluyosunuz
-asli42 Cey-cey herkese şeker yüklemesi yapılıyor mu yoksa gerek görülenlere mi yapılıyorsa bi olumsuz yönü var mı