Bebekdelisi Sevvl hıc korkma canım ben yaptım doğum bastan benımde az gibiydi 30 H dogmalarına rahme cok iyi dogdular kı ıkızler ufak olur derler öylede olmadı
Bebekdelisi Sevvl küvezdeler canım ama iyi durumda girdiler tabı ne kadar olsa ufaklar Allah büyüktür Rabbıme emanet ettim bıraktım onları
tugbacns Sevvl ben şuan 24+3üm bakalım gidince öğrencem ne kadar büyümüşler sağlıkla alalım kucağımıza da gerisi önemli değil 💕
SuperMom3 Sevvl başta banada öyleydi ilk gebeliğim gibi olacak sanıyordum ama 14 aylık oğlum var omun peşine koşturmaktan hamile olduğumu bile unutuyorum şu ana kadar sadece 4 defa gittim doktora bir anda nasıl 31 oldum İnan’ın bende bilmiyorum 😂
Paramedik16 Sevvl yok canım iki haftada bir gidiyorum 22.haftada biri 447 biri 466 gramdı sanada fikir olsun hem 🥰
Sevvl Paramedik16 2 haftada bicagırıypr ama zaten 10 güne kadar 2. Muayne ücretsiz evın karşısında gidip görüp geliyorum 😂