gucluanne80 Herkeste farklı belirtiler olabilir ,hatta bazı kişiler hiçbir belirti yaşamıyor. Ben hamile olduğumu göğüs hassasiyeti ile anladım,çünkü benim göğüslerim regli zamanları da dahil hicbir zaman şişmez yada hassaslaşmaz.Hamile olduğumu öğrenmeden önce resmen göğsüme dokunamiyordum çok acıyordu ,suan 9+1 deyim. Hala dokununca çok acıyor ,yüz üstü yatamıyorum