ysmnkrc Kızlar adetime 1 gün var son 3 gündür ovulasyon testim git gide koyulaşıyor adetten dolayı böyle çıkar mı bilginiz var mı
ysmnkrc M-r-ve yaa inşallah öyle olur canım bir kaç gün bekleyeceğim adetin gecikmesini ondan sonra test yaparım 🥰
ysmnkrc Az önce yine yaptım yine aynı koyu çıktı. Gebelik varsa bu sadece erken gebelik testiyle mi belli olur peki aynı markanın testiyle çıkmaz mı
bademli_puding ysmnkrc yumurtlama günü kişiden kişiye değişir benimde yumurtlamam adetimin bittiği günün ertesi günü başlamıştı gebe kaldım
arirangg ysmnkrc Hayır canım. Adetten 14 gün önce yumurtlama olur. Sen ya gebesin ya da adete yakın diye pozitif çıkıyor. Ama hamile olma ihtimalin de var. O zaman da öyle olur ovülasyob testi
ysmnkrc bademli_puding ama benim yumurtlamam 21 kasımda oldu canım yine ovulasyon testlerim böyle koyuydu
ysmnkrc arirangg canım 21 kasımda yumurtlama oldu benim 22 si çatlama. Yine ovulasyon testiyle öğrendim bunu da ama şuanki durum aklımı çok karıştırdı 14 gün de geçmedi daha yumurtlamanın üstüne erken mi acaba
Mavidunyamm ysmnkrc bu markanın gebelik testi varsa yap bence. Bende ovulasyon markasının testiyle öğrendim gebeliğimi 🥰
Mavidunyamm ysmnkrc gebelik testi yapmayacaksan da yumurtlama olma ihtimalini göz önüne alırsak bugün yarın ve diğer gün ilişki olsun bence. Eğer ikinci defa yumurtlama görüyorsan ve iki yumurtlama döneminde döllenme olursa. Çift yumurta ikizi oluyor 🥰
arirangg ysmnkrc Canım eğer gebeysen şu an yumurtlama testinin böyle çıkması normal. Sen yarın ya da ertesi gün adet olmazsan gebe olmuş olma ihtimalin çok yüksek. Pazartesi kan ver bence. Hatta verebilirsen bugün bile belli olur kanda
Mavidunyamm ysmnkrc ben adetime 2 gün kala coook silik çizgi ile öğrendim bu testin mavi renklisiydi gebelik testi