2.bebegime hamileyim 29 haftalik.Dün kan uyuşmazligi iğnesi vurulmaya gittim,tekrar kan aldilar.E nabizda testin pozitif ciktigini gördüm.Araya haftasonu girdi,icim icimi yiyor.Bundan sonra nasil bir süreç bekliyor,bu durumu yasayip bebegi saglikli dünyaya gelen oldu mu?
Bu arada ilk gebeligimde bu igne hic vurulmadi bana doktor gerek gormemisti.