Snurbasar Turuncubebik Pek bir zararı olacağını sanmıyorum. Ama temizlik yaparken filan dikkatli olun. Kendinize aşırı yüklenmeyin 🌸💞
femme Turuncubebik bız yaptık cam pencere actım butun gun koku flalan cok kalmadı , rahatsızda olmadım cok sukur
Nazendehanim Turuncubebik hiç koku olmadı normalde yoğun boya kokusu olurdu oda küçüktü bide kurusun diye cereyan yaptırdık odaya da girmedik sorun olmadı yani su bazlı boyaydi polisan
Turuncubebik Snurbasar annem sağolsun benimle olucak birley yapmayacağım sadece koku çok olutmu gece solumam kokuyu bebeğe zarar verirmi o konuda korkum oldu
Turuncubebik femme bende bütün camları açmayı düşünüyorum su bazlı boya sanırım az kokuyormuş Yani akşama uyku saatine koku solumadınız öylemi hemn koku geçti yani Hangi tür boya kullandınız acaba
Snurbasar Turuncubebik Kokusuz su bazlı bir boya kullanırsanız hiç sorun olmaz bence ama yine de siz bilirsiniz❤️💞
Nazendehanim Turuncubebik evet tek oda yaptık komple ev için sabahın erken saatinde başlamak gerekir , zararlı olacağından değil ama rahatsız edeceği için siz evde durmasaniz daha iyi