Mervesoydas ılk doktor muaynemde keseyı gördugumuzde doktorum bana bır ıkı damla az bısı kahverngı yada kırmızı leke akıntı görursen kokrma demıstı, suanda tutunmaya calısıtıgı ıcın bazen olabılır dedı, korkulacak pek bısı yok ama yınede hastaneye gıtmekle ıyı etmıssınız, rabbım saglıgıysa kucagımıza almayı nasıp etsın