sinemmdemirr Kızlar 37 haftadayım ellerim karıncalaşıyor geceleri çok ağrıyor güç kaybı oluştu birde bunu yaşayan var mı doktorum normal dedi ama nasıl geçer ya da geçer mi
A_syma sinemmdemirr Sabah resmen aciyla uyandim ve sag elimi acamadim 🙄 uyusmus , sismis resmen kitlenmisti. 32yim daha
sinemmdemirr aylin-61 doğumdan sonra geçti mi ve ne zaman geçti çok korkutucu kalıcı olacak diye korkuyorum
Nurnisaa Benimde ayni sekilde.is yapmak zor oluyor dogumdan sonra geciyormu yasayan bilgi verirse seviniriz🤲