Zehra5507
Ben ilk doğumda puset kullandım zaten çok yalnız kalmıyorsun taşıyacak birileri oluyor bebek arabasının pusetiydi arabada da rahat oluyor yine o puset kullanacağım ama bu sene örgü pusetler var instagramda Onlar çok hoşuma gidiyor onlardan düşünüyorum 🙂