Ya bırakınız herkes ne istiyor ise paylaşsın, ne söz hakkımız var, olmasın da zaten. Kimi yediğini, kimi kedisini, kimi bebeğini.. neden insanların paylaşımları zerinde söz hakkımız olabileceğini düşünüyoruz ki :))) geçenlerde de birisi yazmış ‘kimse sizin baby showerlerinizin ve bebeklerinizin fotolarını görmek istemiypr’ tutamadım kendimi sordum dedim kim o ‘kimse’ dedi ‘ben ve keyfim ve kahyası’ dedim o zaman nobody yani, önemi yok, anlamı yok :))