Ala22 Kızlar selam. Ben 6 aylık hamileyim 1 hafta önce 50 gr şeker tarama testi yapıldı 187 çıktı.. Sonra 100 gr 3 saatlik 226,183,143 çıktı.. Ben o verdikleri şekerli içeceğin çok ağır geldiğini ondan çıktığını düşündüm şeker ölçüm cihazı aldım birkaç gündür ölçüyorum bir bakabilir misiniz normal mi? Psikolojimi bozdular hangisi normal değer hangisi değil şaştım kaldım artık https://imgyukle.com/i/JNXDCM
SemaArin Ala22 benimde yüklemede yüksek çıktı dikkat etmedim şimdi hastanede yatıyorum şekerim yüksek çıkıyor
Stoppedstar Ala22 ne yerseniz yiyin çıkmayan da var o testte. O yüzden eğer tanı aldıysanız doktoru dinlemekte fayda var diye düşünüyorum. Yani hepimiz içtik o şekerli şeyi çıkmayanda çıkmıyor öyle düşünün.
2022bebeki Ala22 Son lokmanizi aldiktan 1 saat sonra ölçüm yapmaniz gerekiyor gebelik şekeri için ve 140 alti olmasi istenen. Eğer bunlara uyarak ölçüm yaptıysanız ancak geçerli olur bu sonuç. Bazı besinlere duyarlılığınız fazla olabilir her zaman yüksek çıkmak zorunda değil bu yüzden takip etmenizde diyetinize sadik kalmada fayda var yüklemede ki degerleriniz yüksek çünkü
Halime90 Ala22 şeker yoksa içecekden çıkmaz var ki çıkıyor. İlk gebelikde çıkmadı benım ikinc gebeliğimde çıktı önlem aldık insüln kullanıyorum. Yüklemede ki şekeriniz yüksek ama not aldıklarınızda sıkıntı yok gayet güzel değerler
Esayser Şimdi şöyle bende şeker yükleme testi yaptırdım 50 ml ile önce 150 çıktı sınır 140 idi . Doktoruma diyetle kontrol altına alabileceğimi söylesemde tekrar 100 ml için ısrar etti ve anlattı hakkıydı . Yaptırdım çok şükür hepsi çok düşük çıktı . Bana anlatırken şöyle anlattı her zaman şekerimiz yüksek çıkmayabilir kontrol altına tuttuğumuzu sanarken ekmek pilav makarna yerken bile bi anda çıkabilir bu benimle beraber bebeğide etkiler ve ciddi sonuçlar doğurur dedi erken doğum sıvı kaybı bebeğin şeker hastası olmasından tut bir sürü bence korkacak bişey yok diyet veya insülin ile doktor tabikinde olmak korkutmasın sonuçta 10.11 hafta sonda doğum yapacağız bi süre . Demek istediğim şuan normal çıksada bir yemekle bi içecekle inanılmaz yükselebilir diyet mutlaka şart
Halime90 SemaArin geçmiş olsun kaç çıkıyor yatış verdiler size Bende insülin kullanıyrm ama dkkatte edıyorm çok yksekdeğil sonuçlarm
Hmeren10 2022bebeki son lokmadan sonra değil yanlışınız var ağıza alınan ilk lokmadan bi saat sonra tokluk ölçümü yapmanız gerekiyor
2022bebeki Ala22 Hamurisi, patates, pirinç, havuç, tatli, beyaz ekmek gibi sekeri ani yukseltecek urunleri yedikten sonra bir de olcmeyi deneyin esas intoleransiniz var mi sekere anlarsiniz
2022bebeki Ala22 Bir yolu yöntemi var kendinizi sıkmayın lütfen 😍 Biraz dikkatli gitmek gerekiyor sadece hepsi bu🌺
2022bebeki Hmeren10 Hayir asla doğru değil bu endokrin, dahiliye,kadin dogumcumz dahil aynı şeyi söylüyor bu gerçek ölçüm değil araştırmanızi öneririm
Hmeren10 2022bebeki ben 5 senedir diyabet hastasıyım çok iyi biliyorum gebelikte bi saat sonra ölçülüyor tokluk. Ama gebe değilseniz iki saat sonra ölçülüyor tokluk bu konuda netim.
Bebisinannesi23 Ala22 içtiğiniz şeyle alakası yok. Benim annemde şeker olduğu için ilk 75 ml yapıldı . Çok şükür şekerim çıkmadı. Değerlerimin üçüde çok iyi çıktı. Eğer şeker çıktı diyorsa doktor dikkate alın Allah korusun gebelikte şeker , tansiyon tehlikeli olabiliyo.