Normal doğumu okadar çok istedim ki 42 haftaya kadar herşeyi yaptım elimden gelen suni sancı balon ama çatım darmış 42 haftayı geçmemek için zorunlu oldum 🥲 Çok güzel bi an olsa gerek hep hayal ettim ama nasip olmadı . Bence normal ilerlerse hiç bulaşma sezaryen ameliyat sonuçta 😕