Kızlar 29+5 im son 3 gündür karnımın içi gülerken sağ sola dönerken acıyor. Böyle yırtılıyormuş gibi bir his var çok şiddetli olmasa da rahatsız ediyor. Büyümeden mi kaynaklı yoksa perşembe kontrolüm var bekleyip doktora sormalı mıyım emin değilim (bebek hareketleri aynı onu hissediyorum)