İçtikten sonraki sonuçlarım iyi geldi ama açlık yüksek olduğu için yine de diyer önerdi doktorum zaten bi diyetisyene gitmeyi düşünüyorudum. Bi daha yaptırmam ama o kadar zorlandım ki bizima ilede şeker hastası yok zaten çıkmayacağını tahmin ediyordum bebeğin ve benim kilomda normal nolur nolmaz yaptırayım dedim ama çok zordu