ayoLNolduYine Gizem1812 foruma girince sol üst 3 çizgili yerde resim yükle yazıyor ordan resim yükle link kopyala buraya bırak
Gizem1812 ayoLNolduYine ilk once ilk cizgi belirginlesti sonra tamami islaniyo ya cevirdim bakarken cikti yani 2 dkda falan diyim
ayoLNolduYine Gizem1812 var var gözün aydın 2 günde bir kan ver hatta birazdan çık sağlık ocağına ilk kanı ver Rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤
Gizem1812 alyakaram ayy heyecanlanmak istemiyorum erken. Reglimi mi beklesem sizce. Daha once hic bu kadar cizgi de gelmemisti basima hep kocaman negatif
Gizem1812 ayoLNolduYine ayy tesekkur ederim insallah vardir bugun de cumartesi simdi bi dusunup kafami toparliyim. Allah hepimize boy boy cocuklar versin insallah ❤️❤️❤️❤️
Gizem1812 ecem0509 tesekkurleeer ❤️❤️❤️ siz de dun erken test yapmistiniz boyle silikti gittiniz mi doktora?
ecem0509 Gizem1812 yok bugün gideceğim cumartesi günü doktor randevusu buldum ama kan testi yapar mı bilmiyorum randevum 3 te
Gizem1812 Herkese tesekkur ediyorum simdi hastaneye gidiyorum kan vermeye dua edin ben de burdaki herkese dua ediyorum ❤️