Gzm_ Merhaba arkadaşlar Almanya’da yaşayan Anne adayları var mı? 😊 Süreciniz nasıl ilerliyor birlikte paylaşalım. 😊
Anneadaylari34 Gzm_ bende avusturyadayim 19+2 deyim hala cinsiyeti söylemediler onun haricinde memnunum 🌸
Gzm_ Bende 14+4.haftadayım çok şükür şuan iyi gidiyoruz 😊 burada gebelik takibi Türkiye’ye göre biraz daha farklı ilerliyor.
Anneadaylari34 Gzm_ aynen öyle ilk başta biraz değişik geldi şimdi alıştım sanirim..kanamam olmuştu ilaç verdi tekrar kontrol için 1 buçuk ay sonra cagirmisti sasirmistim baya.
Gzm_ Sağlıkla kucağımıza alırsınız inşallah :) Bende alışmaya çalışıyorum benim kontrollerim her ay son aylar da ayda 2 kere olacak son kontrolüme kadar şuan hepsi belli