AnneyimmBen kemal hansuya gittim. Ama 0 ilgi ilgilenecekte zamanı yok kapıda hasta yığınla suriyeli kaynıyor zaten içeriyede 5 6 gebeyle giriyorsun 0 hijyen ben rahatsız oldum,Mesala benim geç döllenmem olmuş keseyi gördü demedi bişey haftama göre bebek olması gerekmiyormuydu dedim gerekebilirdi haftaya gel dedi başından savdı