asilbabysmother annemlerin ilk torunu, kaynanamın ikinci torunu, annemler beşiğini alalım dedi şuan beşik arayışındayız alacaklar :) sağolsun annem babam her ay belli miktar maddi yardım yaparlar bende kendimin ve bebişin ihtiyaçlarını alıyorum yavaştan. 6.aya girdik kaynanamdan ses yoktu, geçen hafta cinsiyetimiz kesinleşti ne alalım felan dedi beşiğini sordu bende annemler alacak dedim, bende o zaman hastane çıkışı ve iatediğin kıyafet varsa alıyım dedi ben kendi kafama göre almayım belki beğenirsin beğenmezsin dedi bu tavrı hoşuma gitti :) bizde öyle bi adet gelenek görenek yok anneanne şunu alsın babaanne bunu alsın diye, teklif ederlerse kabul ederim eksiğimi söylerim ama teklif etmezlerse kendimiz gücümüzün yettiği kadarını alırız, zaten oda yapmıycaz öyle aman aman bi masrafımız olmayacak şimdilik kıyafet şu bu ilerde bez mama onlarada kendimiz yeteriz yani yinede annem babamdan Allah razı olsun her zaman yanımızdalar 🤲🤍