Kızlar kalktım elma muz çiğ fındık yedim anca ayıldım hahahah birazdan yatarım uykum çok geldi 12 1 gibi yerim sonra bu nasıl bir düzen nasıl bir dengesizlik Yarabbi dün gece de bir paket buskıvı yemişim sabah tezgahta farkettim ben gibi olan var mı😀😂❤️🧿🙏