Bebek1989 Cuma saat 3te doktor kontrolü için gelmiştim malesef bebişin kalp atışı yavaştı apar topar ameliyata alındım şükür ogluma kavuştum ikimizde iyiyiz genel anestezi ile sezeryan dogum oldu biz mezun olduk darısı sizlere.