Mucizem_00 Kızlar bebişim emziriryorm ama acaba çekebiliyo mu diye de endişe ediyorm cnkü arkasından mama teklif ediyorm biberonla içyor onu da bu yzden doydu mu emin olamiyorm ve sagp veriyorm sütü mü bu durumda olup nasıl Bi yol denediniz
Mucizem_00 Nazlimom çilli bez evet ama mana ile beraber verdıgın için ztn doyuyo ben sadece anne sütü ile doyuomu die merak edıyorum,, sarılık hafif oldugu için riske atmıom mama vrrıom
Nazlimom Mucizem_00 ben sadece emzirmiştim saat başı sarılık olmasın diye mama kullanmadim hiç sütünüzü sağıncada anlasılır yetip yetmediği