İlk doğumum 29.30 kilo ile tamamladım 49 kg ile hamile kalmıştım 79 larda doğuma gittim ve ancak 65.66 ile çıkabildim çok bişey gitmedi doğum ve sonrasındaki ay . İlk zamanlar emzirme süt ve dikişlerimden dolayı çok asılamadım ama sonra çok sıkı spor diyet yaptım . Leslie diye bir video var 46 dk olanı her akşam evde yaptım belli süre aşırı kalori yaktırdı . Sonrada spor salonuna pilatese gittim 1.5 senede eski kiloma döndüm . Şuan hamileyim dikkatli kilo almaya çalışıyorum verirken ki psikolojimi düşündüğüm için