Selos99 Gebeliğin ilk aylarında kansızlık yaşadınız mı ? Ve bunun hakkında bilgi sahibi olan var mı ?
AzraFarah Selos99 hamileliğimin başından beri yaşıyorum,hala devam ediyor, ilaçla düzeltmeye çalışıcaz dedi doktor,ne kadar düzelirse artık
Sibelemreemre Selos99 baştan sonra şişe halindeki kan ilacını iciyorum doğuma yakın bide haftada serum takiluyo kan takviyesi için ne yesen ne yapsam olmuyo normaldede çok kansızlık var hamile olmamda olmasamda
Ellia Aydan sonra kan ve demir ilaç takviyesine başlıyorsun zaten canım ,kansızlık çok önemli birsey sen ve bebeğin için .