dilinkopsunemi-bisus Kızlar hamileliğin başında göğüslerim sertti 34+5 oldum şuan çok yumuşak acaba doğum zamanı süt dolunca mı sertleşme oluyor nasıl oluyor biri aydınlatabilir mi normali nasıl olmalı
almilakusunannesi Normal bişey heralde benimde öyle şu an 37+1 olduk. Hatta ben göğüslerimin büyüdüğünü değil başta büyümüştü sonra normale döndüğünü düşünüyorum