İdrar testi yapıyorlar. Ket değeri yüksek çıkarsa yatış yapıp serum takıyorlar. Sürekli kusmaktan vücut susuz kalıyor. Değer çok yüksek çıkarsa sorun oluyor o yüzden sürekli kusuyorum halsizim idrarımı yapamadım kaç saat derseniz test yapıyorlar. İlaç yazıp göndermemeleri gerekiyor. Her bünye farklı çünkü kimi iki kussa vücut susuz kaliyo.