Normal doğum istiyordum ama sezaryen doğum oldu üzerinden 50 gün geçti şimdi diyorum ki iyiki sezaryen olmuşum hemen toparlandım ertesi gün bütün işlerimi kendim yapabiliyordum ameliyatta da çekiştirmeleri bastırmaları falan hissediyorsunuz ama hiçbir acı hissiniz olmuyor 30-45 dakika arası da ameliyat bitiyor zaten