Merhaba güzel anneler ve anne adayları 1 hafta sonra doğumum var ve açıkçası epidural sezeryandan çok korkuyorum sanki belden iğne yapıldıktan sonra bir daha bacaklarımı hissetmem sakat kalırım gibi geliyor.O yüzden genel anestezi ile sezeryanı gerçekleştirmek istiyorum.Ancak doktorum epiduralin daha iyi olduğunu söylüyor.Bu durumu yaşayanların görüşlerine çok ihtiyacım var.