Kızlar Özel hastanede doğum yapacağım ilk doğumum da orada olmuştu apar topar gitmiştik erken doğum olduğu için ben süs vs dusunememistim hiç . Hastanenin anlaşmalı olduğu suslemeci varmış meğerse gelip suslemislerdi hemen odayı . Şimdi yine aynı hastanede olacak doğumum ama hâlâ aynı şekilde susluyorlar mi bilmiyorum . Nst serviste çekiliyor çıktığımda doğum yapanların odasına göz ucuyla baktığımda odalarda süs vs yoktu yani artık yapılmıyor olabilir . Yarın doktoruma sorup öğreneceğim ona göre eğer yapilmiyorsa kendim süs tül vs biseyler alıp süslemek istiyorum bana önerebileceğiniz süsleme sitesi var mıdır ? Veya sizler neler yapacaksınız nasıl susleyeceksiniz fotoğraflı veya sözlü olarak fikir verirseniz cok sevinirim diğer annelere de fikir olur hem 🥰 baştan soyleyeyim organizasyon şirketine yaptiramiyorum kendi imkanlarimla uygun ve güzel bir süsleme yapmak istiyorum 😌