Dilarac Aylintunaa maalesef aşermeye göre olmuyor ben hep ekşi yedim tatlıda yedim Kavonoz kavonoz turşu bitirdim oğlum oluyor hurafe o ye ekşiyi getir ayşeyi lafı 😂
Nurr_22_22 Aylintunaa 29 haftadan bildiriyorum hep tatlı yedim kızım olacak bence aserme durumu da eskide kaldı gibi annem bana hamileyken limon yemiş kilo kilo bende aksine tatlıya aserdim hep
Evinamin031120 Ay 20.haftaya kadar deli gibi eksi yedim ve mide bulantısı beni mahvetti 20.haftadan beri de deli gibi tatlı yiyorum. Oğlum olacak ama bence yediklerimizle alakalı değil ya