Tgbabsra 36+5 haftalık hamileyim bebeğin kalp atışları yüksek çıkıyor normal Doğuma engel mi bilen varmı doktor suan konuşmayalım Pazartesi tekrar nst ye girince konuşalım dedi eğer engelse sezeryan günü alacam artık sıkıldım bu tarz skıntılardan tasiyonum benim de çıkmaya başladı böyle birsey basına gelen veya bir tanıdığının başına gelen varmı