Göbeğinde atması gereken nabız tipi bişey var yani atardamar gibi düşün o göbeğini yanında yada içinde atıyor gibi değil de aşağıda yada göbek deliğinden uzaktaysa öyle anlarsın artı karın ağrısı yapar adetker sancılı olur bele vurur yumurtalıkta kist yapar ki ben göbeğimi çektirene kadar kistlerim hep tekrarladı. Dik durarken bile zor oluyor göbeğim sarkıyor gibi hissediyordum koşarken ki o zaman 65 kiloydum boyum da kısa değil göbeğimi çektirdim kistim de gitti hamile kaldım sonraki iki ay içinde