A_C_04
A_C_04 ben 14-@5 haftalarımdan beri çekiyorum aynı şeyi ve malesef 26+1 im hala en ufak bir azalma yok. Kadın doğum doktorum magnezyum yazdı düzenli içiyorum bş faydası olmadı, ortopediye yönlendirdi gittim bazı hamilelerde görüldüğünü ve kalçadaki leğen kemiğinin büyüyüp genişlemesinden kaynaklandığını ve doğumdan sonra geçeceğini söyledi .. yatarken dönmek, ayakta uzun süre kalmak, yürümek, oturup kalkmsk herşey eziyet oldu resmen😥 inşallah seninki çabuk geçer