Dolunaybelinay Kızlar bebeğim önce bir memeyi almazdı suan ikisini de almıyor ağlama krizleri ne giriyor aç aç uyudu. Bu durumu yaşayan varmı geçici bir süreç mi. Moralim cok bozuk
nur34_ Dolunaybelinay henuz dogum yapmadim ama arastiriyorum baya yanlis pozisyondanda reddeyorlarmis emzirmeye calis pozisyon degistirerek birde instgram kullaniyorsan cocuk gelisim uzmani canan lle diye bir site var oraya bak derim cok isine yarar bilgiler var
Dolunaybelinay nur34_ çok teşekkür ederim. Sezeryan olduğum içinn ameliyat yeri baya ağrıyor diye bebeği kendim nasıl rahatsam osekil tutup emziriyordum oyle alıştı bebekte belki de r pozisyon da yanlış bilemiyor um