ParildayanYildiz magza bizim burda kuzenım beşik almıştı çok memnundu . Bizde üç kere fln gittik görseldeki dolap baya yakından kaliteli duruyor. Mdf miş zaten . Henüz gelmedi 40 güne anca geliyor. Bnde heycanla beklıyırum:) bebek arabasınıda 2,500 aldım ordan . Piyasada çok varya bunun gibi mağza. Ama çok yoğunlar. Kasımda indrim yapmışlardı. Yakınsanız eşinizle gidin mağzaya derim