Kızlar yaklaşık 5 dakikada bir 1 dakikaligina regl rancisi gibi sancı giriyor. 38+0 dayım bu arada. Sancı yanlarımdan giriyor herhangi bir bel ağrım vs yok. Bugünden beri vajina kemiğim de aşırı ağrıyordu. Bu arada doğumu başlatmak için epey çabaladım yürüyüş, sıcak duşla falan. Şimdi doğum sancısı böyle mi oluyor regl sancısı gibi vurup geçen bir şey mi ilk gebeliğim bilemedim 🤦🏻♀️