Fahriye1937 Merhaba doktor 2 defa dolanmış kordon görüldüğünü söyledi, bu aşamada sıkıntı değil dedi ama ben yine de telaşlandım böyle bişi başına gelen var mı? 21.haftadayız
Tiiffany Fahriye1937 merhaba. Benımde en korktugum şey. Erken dolanmış 😞 Amcamın kızının başına gelmişti ama onun son aylarıydı tesadüfen kontrole gidildiğinde öğreniyorlar ne aşamada bilemem tabi hemen sezeryana alınmıştı. Sizi korkutmak için demiyorum ama tavsiyem daha sık kontrollere gitmeniz hem içiniz rahat eder.Allah sağ sağlim kucagınıza almayi nasip etsin