9 hastalıkken kalp atışlarının durması sonucu kürtaj olmak zorunda kaldım. 41 gün sonra regli oldum şuan hala regliyim. Yumurtalama döneminde denesem mi bilmiyorum erken mi olur diye. Ama doktorum korunma hemen olur hatta daha sağlıklı olur kürtaj sonrası hamilelik demişti kafam çok karışık. Hemen ilk regliden sonra hamile kalan var mıdır 🙏🏻🙏🏻