Çok severek okuduğum doğum hikayesini yazmak banada nasip oldu çok şükür tüm bekleyenler sağlıkla kavuşur inşallah 🤲 39.+1 gece 3 te suyum geldi lavaboya kalkmıştım ben tuvalete gidene kadar bardaktan boşalırcasına aktı bişey kesinlikle idrardan ayırt ediliyor merak edenler için zaten bir gün öncesi de kadın doğum acildeydim suyunun az olduğunu söylemişlerdi doğuma alacaklardı sonra son hafta normal diyip vazgeçtiler suyum gelince acile gittik nst bağlandı sancım çıktı açıklığa baktılar çatı muayenesi 1 buçuk santim açıklık başladık beklemeye aradan 1 kaç saat geçti suyum gelmeye devam ediyor sancılar vurmaya başladı ama ilerleme yok sezeryan dedi doktor kabul etmedim keşke etseydim sonradan pişman oldum suni sancı verelim açılman hızlansın dedi ben tamam dedim öğlen 12 ye kadar o sancıyı çektim o kendi sancından daha kötü ilerliyor ben acı eşiği düşük biriyim belki başkasına o ağrılar koymaz ama bana çok ağır geldi ve dayanamadım açıkçası bu süre zarfında doktorlar gel git sürekli açıklığa bakıyor yaklaşık 10 farklı kişi geldi gitti baktı o ayrı canımı yaktı en son dayanamayıp ben istemiyorum yapamıcam dedim ve sezeryan istedim suni sancıyı çıkarttılar beni ameliyathaneye götürdüler belden spinal anestezi oldum öyle korkulacak şekilde değildi asla o iğne uyuştuktan yaklaşık 10 dk sonra bebeğim doğdu ve bana getirdiler öptüm kokladım sonra hazırlık için onu götürdülrr benimde o sıra dikişlerim atıldı toplam 40 45 dk falan sürdü diyebilirim sonrasında acı evet var ama benim fikrimce o sancılar kadar acı verici değil herkes acıyı farklı yaşar ben iyiki sezeryan oldum ve kısa sürede oğluma kavuştum diyorum isteyen dileyen herkesin Rabbim gönlüne göre versin inşallah hayırlı doğumlar diliyorum hepinize 🙏🤲