Mommbtl vallahi bebek kendini gösterirse birazda doktorun tecrubesine baglı görür elbette. 2 oglumda erkenden oğrendım 11.haftada. Sımdı 12+5’iz iki kez gittim yine aynı doktorum ama halen bişey diyemedi göstermiyor kendisini dedi. Yani genelde erkekler kendini erken gösteriyor sanırım